Durf te kiezen (1/2): Waarom het bij Geely en Stellantis tijd is voor een grote schoonmaak

Nieuwe grootmachten als Stellantis en Geely zijn ontstaan door begrijpelijke fusies, overnames en strategische allianties. Maar als je wat dieper kijkt, zie je vooral logge bedrijven met interne strijd, die merkverwarring creëren en beslissingen uitstellen.

Durf te kiezen (1/2): Waarom het bij Geely en Stellantis tijd is voor een grote schoonmaak
Het management blijft inzetten op "iedereen mag mee blijven doen". Maar waarom?

Registreer nu en lees alle premium content

Registreer nu en krijg toegang tot het hele artikel. Is of wordt uw bedrijf abonnee, dan krijgt u na registratie automatisch toegang.

Registreer u hier
Bent u al geregistreerd, log hier in (we sturen u een magic link, wachtwoord is overbodig).

Geweldig! Je hebt je succesvol aangemeld.

Welkom terug! Je bent succesvol ingelogd.

Je hebt je succesvol geabonneerd op Bart Kuijpers Automotive Nieuws.

Succes! Controleer je e-mail voor een magische link om in te loggen.

Succes! Je factuurgegevens zijn bijgewerkt.

Je facturatie is niet bijgewerkt.