Waarom ‘New Luxury’ een mythe is op de Europese premium automarkt - en dat komt de Europese OEM's goed uit

Premium blijft in Europa het domein van merken met historie, herkenbaarheid en bewezen kwaliteit. Chinese merken kunnen uitstekende producten bouwen, maar premium wordt geen exportproduct dat je meeneemt in een auto-carrier, het wordt verdiend in het hoofd en hart van de klant.

Waarom ‘New Luxury’ een mythe is op de Europese premium automarkt - en dat komt de Europese OEM's goed uit
De hardware telt nog, maar de software beslist.

Registreer nu en lees alle premium content

Registreer nu en krijg toegang tot het hele artikel. Is of wordt uw bedrijf abonnee, dan krijgt u na registratie automatisch toegang.

Registreer u hier
Bent u al geregistreerd, log hier in (we sturen u een magic link, wachtwoord is overbodig).

Geweldig! Je hebt je succesvol aangemeld.

Welkom terug! Je bent succesvol ingelogd.

Je hebt je succesvol geabonneerd op Bart Kuijpers Automotive Nieuws.

Succes! Controleer je e-mail voor een magische link om in te loggen.

Succes! Je factuurgegevens zijn bijgewerkt.

Je facturatie is niet bijgewerkt.