Het dealernetwerk sterft niet uit – het verandert, en sneller dan we denken

Consumenten oriënteren zich steeds intensiever online. Ze komen met meer productkennis binnen dan ooit. Toch kiezen ze er massaal voor om de laatste meters van het aankoopproces bij een dealer te doen. Niet omdat het moet, maar omdat het loont.

Het dealernetwerk sterft niet uit – het verandert, en sneller dan we denken
Haal verkoop en service uit elkaar, en je verliest het zicht op de klant.

Registreer nu en lees alle premium content

Registreer nu en krijg toegang tot het hele artikel. Is of wordt uw bedrijf abonnee, dan krijgt u na registratie automatisch toegang.

Registreer u hier
Bent u al geregistreerd, log hier in (we sturen u een magic link, wachtwoord is overbodig).

Geweldig! Je hebt je succesvol aangemeld.

Welkom terug! Je bent succesvol ingelogd.

Je hebt je succesvol geabonneerd op Bart Kuijpers Automotive Nieuws.

Succes! Controleer je e-mail voor een magische link om in te loggen.

Succes! Je factuurgegevens zijn bijgewerkt.

Je facturatie is niet bijgewerkt.