KPMG: Bij alle verandering dreigt klanttevredenheid vergeten te worden

Kunstmatige intelligentie en software-defined vehicles worden gezien als belangrijke aanjagers van die verandering.

KPMG: Bij alle verandering dreigt klanttevredenheid vergeten te worden
Ruim twee derde van de topbestuurders is actief bezig met het opnieuw inrichten van de bedrijfsstructuur, om processen slimmer en efficiënter te maken.

Registreer nu en lees alle premium content

Registreer nu en krijg toegang tot het hele artikel. Is of wordt uw bedrijf abonnee, dan krijgt u na registratie automatisch toegang.

Registreer u hier
Bent u al geregistreerd, log hier in (we sturen u een magic link, wachtwoord is overbodig).

Geweldig! Je hebt je succesvol aangemeld.

Welkom terug! Je bent succesvol ingelogd.

Je hebt je succesvol geabonneerd op Bart Kuijpers Automotive Nieuws.

Succes! Controleer je e-mail voor een magische link om in te loggen.

Succes! Je factuurgegevens zijn bijgewerkt.

Je facturatie is niet bijgewerkt.