Heb je een vraag?

Grote kans dat je het antwoord hieronder vindt.

Hoe maak ik een account aan?

Een account maak je aan door je te abonneren op de nieuwsbrief. Dan houden we je op de hoogte van al het nieuws. Voor toegang tot de premium-artikelen is een abonnement vereist. We werken met twee soorten abonnementen: individueel of bedrijf. Alle medewerkers van een bedrijf dat abonnee is, hebben via hun werkmail toegang tot de site. Dat is automatisch geregeld.

Hoe krijg ik toegang tot een premium artikel?

Werk je bij een bedrijf dat een abonnement heeft, of dat gaat afsluiten, dan kun je je registreren en krijg je toegang tot de premiumcontent. Mocht het bedrijf geen abonnee zijn of zijn abonnement beëindigen dan wordt op het einde van de maand het abonnement weer teruggezet van premium naar basic. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Voor individuele abonnees geldt dat ze kunnen kiezen voor een abonnement per maand of per jaar. Dit kan rechtstreeks op de site afgesloten worden.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Controleer eerst je spamfolder. Nog steeds niets ontvangen? Neem contact met ons op via de contactpagina.

Hoe kan ik inloggen?

Inloggen doe je zonder een wachtwoord. Om in te loggen met een magic link, vul je eerst je e-mailadres in op de inlogpagina. Daarna ontvang je een e-mail met een knop of link om direct in te loggen. Klik op die link, en je wordt automatisch ingelogd.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Heb je een individueel abonnement? Dan kun je in je account je abonnement eenvoudig stopzetten. Bedrijven kunnen het abonnement beëindigen door een mail te sturen naar support@bkan.nl.

Waar kan ik mijn facturen inzien?

Facturen kun je niet inzien via je account. Bij een individueel abonnement ontvang je geautomatiseerd een digitale factuur van onze betalingsprovider Stripe. Bedrijfsabonnementen worden seperaat gefactureerd vanuit BKAN.

Ondersteunen jullie toegang tot premium artikelen voor organisaties

We ondersteunen toegang tot premium artikelen voor organisaties. Meld je aan via de contactpagina om in contact te komen met sales. Op het moment dat een bedrijf een aanvraag doet, krijgen medewerkers van het bedrijf direct toegang tot alle content. Dit kunnen ze doen door zelf een account aan te maken via de optie 'Mijn bedrijf heeft een bedrijfsabonnement'. Mocht er uiteindelijk geen abonnement worden afgesloten, dan worden op het einde van de maand de accounts weer omgezet van premium naar basic. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Welke betaalmethoden ondersteunen jullie?

Wij ondersteunen betalingen via iDEAL, Bancontact, Apple Pay en creditcard.


Geweldig! Je hebt je succesvol aangemeld.

Welkom terug! Je bent succesvol ingelogd.

Je hebt je succesvol geabonneerd op Bart Kuijpers Automotive Nieuws.

Succes! Controleer je e-mail voor een magische link om in te loggen.

Succes! Je factuurgegevens zijn bijgewerkt.

Je facturatie is niet bijgewerkt.